• darkblurbg
    ALLES IN 1 HANDHELD ALTERNATOR TESTER
  • darkblurbg
    Herkent en controleert stators in een paar seconden
  • darkblurbg
    Solide en gebruiksvriendelijke ankertesters
  • darkblurbg
    TESTBANKEN

LIN AANSLUITING

LIN AANSLUITING

Onlangs hebben we nieuwe LIN protocollen ontwikkeld en deze gereorganiseerd voor het gebruik op de Motoplat tester en andere (toekomstige) Motoplat testers. Het LIN signaal wordt nu, samen met de ID-code, weergegeven van LIN-1 tot en met LIN-21. Als er nieuwe LIN protocollen op de markt verschijnen, voegen wij meer nummers toe indien nodig. Wij hebben dit gedaan om ontwikkeling in remanufacturing makkelijker en goedkoper te maken en duidelijker voor klanten. Nogmaals, het aanschaffen van elke regelaar voor elke alternator is niet nodig: verdeel gewoon de regelaars in groepen of ID-codes.

BSS AANSLUITING

BSS AANSLUITING

Er zijn 3 verschillende BSS signalen. Het verschil tussen deze 3 is de mogelijkheid om verschillende alternator errors te laten zien. *BSS-1 – laat alleen een mechanische of een elektrische error zien. * BSS-2 - laat alleen een mechanische of een elektrische error zien. *BSS-3 – laat zowel een mechanische als een elektrische error zien.

VW AANSLUITING

VW AANSLUITING

Wij hebben onderzocht of het mogelijk is om aan de schuifjes in de VW-aansluiting van een alternator te zien om welke aansluiting het gaat en het is mogelijk.

C AANSLUITING

C AANSLUITING

Dynamo's van automerken als Toyota en Honda hebben een C-aansluiting. U kunt de C-aansluiting in de meeste gevallen herkennen aan de plug met een vierkante en ovale vorm.

COM AANSLUITING

COM AANSLUITING

Moderne dynamo's hebben een COM-aansluiting. Hieronder vindt u meer informatie over deze aansluitingen en de protocollen.

DFM AANSLUITING

DFM AANSLUITING

DF(M) staat voor Digital Field Monitor. Elk alternator merk heeft een andere benaming voor de DF(M) aansluiting, bijvoorbeeld: FR, DF, DFM, M, LI, enz. Deze werken allemaal op dezelfde manier.

PCM AANSLUITING

PCM AANSLUITING

De PCM (Powertrain Control Module) wordt in Europa gebruikt bij modellen van Ford en Landrover. Het signaal werkt op dezelfde wijze als het DFM-signaal, maar de ECU van de auto stuurt dit signaal naar de regelaar om het VSP (Voltage Set Point), mede op basis van de actuele accutoestand (AS) en de belasting (LI), aan te passen.